Νίκος Καλούδης στο gossip-tv: «Ένα τραγούδι, πλέον, έχει πολλά μέσα για να φτάσει στον ακροατή»
Gossip Specials

Νίκος Καλούδης στο gossip-tv: «Ένα τραγούδι, πλέον, έχει πολλά μέσα για να φτάσει στον ακροατή»

Ο Νίκος Καλούδης λατρεύει τη μουσική και το ραδιόφωνο.

Ο Νίκος Καλούδης, διευθυντής προγράμματος του Sfera 102.2 και ραδιοφωνικός παραγωγός, μάς λέει κάθε πρωί τη δική του καλημέρα στις 6 το πρωί μαζί με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, τη Νάνσυ Αντωνίου, τον Γιώργο Λιανό και το Παναγή Τζωρτζάτο. Στο γεμάτο από μουσική, και όχι μόνο, πρόγραμμά του, μίλησε στο gossip-tv, για την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου, τι πιστεύει ότι λείπει από το σημερινό ραδιόφωνο και απάντησε στο ερώτημα «το ραδιόφωνο κάνει την επιτυχία ή η επιτυχία το ραδιόφωνο»;

272301899_346309810830408_930223366777314177_n.jpg

Πόσο άλλαξε το ραδιόφωνο η playlist και με τι κριτήρια φτιάχνεται;

Προφανώς και το έχουν αλλάξει αρκετά, παρόλα αυτά εμείς στον Sfera 102,2 προσπαθούμε να αφήνουμε την ελευθερία στον κάθε παραγωγό να κάνει και τις δικές του μουσικές προτάσεις. Αφουγκραζόμαστε και ψάχνουμε να βρούμε το τι θέλει να ακούσει ο κόσμος, προσπαθώντας να είμαστε up to date με τις νέες κυκλοφορίες και σε συνδυασμό με τους συνεργάτες μας, προσπαθούμε να δώσουμε στους ακροατές αυτό που πιστεύουμε ότι θέλουν ν’ ακούσουν ανά εποχή. Εννοείται ότι εμείς ψάχνουμε σε κάθε άλμπουμ ή single που κυκλοφορεί για να κάνουμε τις μουσικές μας προτάσεις.

Πολλοί τραγουδιστές έχουν καταγγείλει τον αποκλεισμό τους από το ραδιόφωνο επειδή αρνήθηκαν να πληρώσουν για να παίξουν τα τραγούδια τους. Είναι ενδεικτικό αυτό του πώς δημιουργούνται σήμερα οι playlists; Και αν όχι, πώς αιτιολογείτε το γεγονός ότι κάποια τραγούδια έγιναν επιτυχία χωρίς να τα παίζει το ραδιόφωνο;

Δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου κάτι τέτοιο. Ίσως συνέβαινε στο παρελθόν, ίσως συμβαίνει και τώρα, δεν το γνωρίζω. Ένα τραγούδι, πλέον, έχει πολλά μέσα να φτάσει στον ακροατή. Παλιότερα η επιτυχία «μετριόταν» διαφορετικά, τώρα υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι ένα τραγούδι να γίνει επιτυχία. Για παράδειγμα, οι πλατφόρμες του ίντερνετ. Τα μαγαζιά και το ραδιόφωνο μπορούν να κάνουν ένα τραγούδι επιτυχία.

348946626_215818174571015_1567465922759678247_n-(1).jpg

Το ραδιόφωνο κάνει την επιτυχία ή η επιτυχία το ραδιόφωνο;

Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Νομίζω αλληλοσυμπληρώνονται.

Παλαιότερα οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί ανακάλυπταν επιτυχίες. Τώρα έχουν μόνο σχολιαστικό ρόλο. Αυτή η αλλαγή κατά πόσο έκανε καλό στη μουσική;

Διαφωνώ με το ότι οι παραγωγοί έχουν μόνο σχολιαστικό ρόλο. Τουλάχιστον στο δικό μας ραδιόφωνο – και μόνο για εμάς μπορώ να μιλήσω – οι παραγωγοί προτείνουν τραγούδια που στο μέλλον μπορεί να γίνουν επιτυχίες.

Το ιντερνετικό ραδιόφωνο θα «ρουφήξει» τα «ερτζιανά» στο μέλλον;

Το ραδιόφωνο στα ερτζιανά όπως το ξέρουμε έχει αλλάξει πάρα πολύ με την πάροδο των χρόνων. Αλλιώς ξεκίνησε, αλλιώς είμαστε τώρα και -νομίζω- αλλιώς θα είμαστε και το μέλλον. Σίγουρα είναι πολύ πιο άμεσο από άλλα μέσα επικοινωνίας, οπότε θεωρώ ότι θα προσαρμοστεί στις ανάγκες εκείνης της εποχής. Δεν ξέρω κατά πόσο το ιντερνετικό ραδιόφωνο είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα ερτζιανά. Σίγουρα, πάντως, θα υπάρξουν πολλά περισσότερα ιντερνετικά ραδιόφωνα.

nikos-kaloudis.jpg

Τί λείπει από το σημερινό ραδιόφωνο;

Δε νομίζω ότι λείπει κάτι από το σημερινό ραδιόφωνο. Υπάρχουν τόσοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τόσες εκπομπές που θεωρώ ότι μπορούν να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα και τις ανάγκες των ακροατών.

Πώς θα είναι το ραδιόφωνο του μέλλοντος;

Ποιος ξέρει; Το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε όποια πρόκληση παρουσιαστεί, έχοντας τα αυτιά και το πνεύμα μας ανοιχτά.

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved